
Edukacije prodaje
„Vaš život postaje bolji - samo kada bolji postanete Vi.“
Naše edukacije prodaje unapređuju vještine i strateški pristup kroz interaktivne treninge prilagođene potrebama kompanija i pojedinaca. Fokusirani smo na prodajne kompetencije koje donose rezultate.
Treninzi su osmišljeni kako bi poboljšali prodajne vještine zaposlenih. Fokusiramo se na strategije za privlačenje novih klijenata i unapređenje ukupnih prodajnih performansi. Naši treninzi uključuju simulacije prodajnih scenarija, studije slučaja i interaktivne radionice koje omogućavaju zaposlenima da praktikuju naučene vještine u kontrolisanom okruženju i pretvore ih u vrhunske prodajne profesionalce. Kroz sveobuhvatne programe koji kombinuju teoriju i praksu, unapređuju se prodajne vještine i poveća se prodajna efikasnost. Obavezan je i terenski dio sa zajedničkim obilaskom kupaca.
Ciljevi treninga
Privlačenje novih klijenata: Kroz inovativne strategije i tehnike, treninzi će pokazati kako identifikovati potencijalne klijente, uspostaviti kontakt i efikasno ih privući.
Zadržavanje postojećih klijenata: Fokusi na metode izgradnje dugoročnih odnosa sa postojećim klijentima, te održavanje njihovog zadovoljstva i lojalnosti.
Unapređenje ukupnih prodajnih performansi: Povećanje efikasnosti prodajnog tima kroz optimizaciju prodajnih procesa, bolju organizaciju i maksimalno korišćenje prodajnih alata.
Metodologija treninga
Bazna prodajna teorija prilagodjena industriji
Prodajna teorija i praksa se izučava na zajedničkim susretima i kreira se prema segmentu industrije (robe široke potrošnje (FMCG), Pharma kanal, HORECA, Gas station...)
Simulacije prodajnih scenarija: Kroz realistične simulacije, zaposleni imaju priliku da primjene naučene strategije u kontrolisanom okruženju, dobiju povratne informacije i usavrše svoje pristupe.
Studije slučaja: Analiza stvarnih poslovnih situacija omogućava zaposlenima da iz primjera iz prakse nauče kako da riješe složene prodajne izazove.
Interaktivne radionice: Radionice omogućavaju zaposlenima da rade u grupama, razmjenjuju ideje i razvijaju timski duh - istovremeno usvajajući ključne prodajne veštine.
Ključne komponente edukacija
Osnovne i napredne tehnike prodaje
Razvoj strategija, vođenje prodajnog razgovora.
Tehnike naplate i pregovaranja
Efikasno rešavanje prigovora, zatvaranje prodaje.
Koraci prodaje i bazna prodajna teorija
Struktura prodajnog procesa, kako prodati proizvod/uslugu.
Bihevioralna nauka i ponašanje potrošača
Razumevanje psihologije kupovine.
Emotivna inteligencija u prodaji
Razvijanje svesti o emocijama u poslovnim odnosima.
Interaktivni kvizovi i studije slučaja
Provera znanja kroz realne primere.
Radionice i 'role-play' uloge
Praktične simulacije prodajnih situacija.