Edukacije prodaje

„Vaš život postaje bolji - samo kada bolji postanete Vi.“

Naše edukacije prodaje unapređuju vještine i strateški pristup kroz interaktivne treninge prilagođene potrebama kompanija i pojedinaca. Fokusirani smo na prodajne kompetencije koje donose rezultate.

Treninzi su osmišljeni kako bi poboljšali prodajne vještine zaposlenih. Fokusiramo se na strategije za privlačenje novih klijenata i unapređenje ukupnih prodajnih performansi. Naši treninzi uključuju simulacije prodajnih scenarija, studije slučaja i interaktivne radionice koje omogućavaju zaposlenima da praktikuju naučene vještine u kontrolisanom okruženju i pretvore ih u vrhunske prodajne profesionalce. Kroz sveobuhvatne programe koji kombinuju teoriju i praksu, unapređuju se prodajne vještine i poveća se prodajna efikasnost. Obavezan je i terenski dio sa zajedničkim obilaskom kupaca.

Ciljevi treninga

Privlačenje novih klijenata: Kroz inovativne strategije i tehnike, treninzi će pokazati kako identifikovati potencijalne klijente, uspostaviti kontakt i efikasno ih privući.

Zadržavanje postojećih klijenata: Fokusi na metode izgradnje dugoročnih odnosa sa postojećim klijentima, te održavanje njihovog zadovoljstva i lojalnosti.

Unapređenje ukupnih prodajnih performansi: Povećanje efikasnosti prodajnog tima kroz optimizaciju prodajnih procesa, bolju organizaciju i maksimalno korišćenje prodajnih alata.

Metodologija treninga

Bazna prodajna teorija prilagodjena industriji

Prodajna teorija i praksa se izučava na zajedničkim susretima i kreira se prema segmentu industrije (robe široke potrošnje (FMCG), Pharma kanal, HORECA, Gas station...)

Simulacije prodajnih scenarija: Kroz realistične simulacije, zaposleni imaju priliku da primjene naučene strategije u kontrolisanom okruženju, dobiju povratne informacije i usavrše svoje pristupe.

Studije slučaja: Analiza stvarnih poslovnih situacija omogućava zaposlenima da iz primjera iz prakse nauče kako da riješe složene prodajne izazove.

Interaktivne radionice: Radionice omogućavaju zaposlenima da rade u grupama, razmjenjuju ideje i razvijaju timski duh - istovremeno usvajajući ključne prodajne veštine.

Ključne komponente edukacija

1

Osnovne i napredne tehnike prodaje

Razvoj strategija, vođenje prodajnog razgovora.

2

Tehnike naplate i pregovaranja

Efikasno rešavanje prigovora, zatvaranje prodaje.

3

Koraci prodaje i bazna prodajna teorija

Struktura prodajnog procesa, kako prodati proizvod/uslugu.

4

Bihevioralna nauka i ponašanje potrošača

Razumevanje psihologije kupovine.

5

Emotivna inteligencija u prodaji

Razvijanje svesti o emocijama u poslovnim odnosima.

6

Interaktivni kvizovi i studije slučaja

Provera znanja kroz realne primere.

7

Radionice i 'role-play' uloge

Praktične simulacije prodajnih situacija.